Fotografia motoryzacyjna - bmw e46 touring

Po prawie roku przerwy, w końcu powróciłem do mojej ukochanej marki. Dużo wcześniej wiedziałem, że kupię popularną 3-series w nadwoziu e46. Jedyny wybór jaki mi pozostał to silnik. A przynajmniej tak mi się zdawało, dopóki nie zobaczyłem, że na dziesięć ofert sprzedaży tego modelu wersja benzynowa stanowiła 10%. Tak więc padło na turbo-klekota.
Do sesji jak zawsze wypucowałem auto, poprosiłem nawet znajomą modelkę o pomoc w lepszym zaprezentowaniu auta. Jednak wybrałem jedynie zdjęcia samego auta. Większość zdjęć została wykonana na terenie byłej Stoczni Gdańskiej. Ostre jak brzytwa słońce niestety nie pozwoliło na zbyt dużo.









Jeśli chciałbyś lub znasz kogoś kto chciałby abym wykonał wyjątkowe zdjęcia waszych aut, zapraszam do kontaktu ze mną - 511 520 764.

Komentarze