Fotografia motoryzacyjna - bmw e36 German Style

Pierwsze poważne fotki w tym roku i od razu trafiło mi się fotografować rodzynka :) Auto bardzo dobrze mi znane, ale i wyjątkowe. Podczas sesji oraz później, gdy obrabiałem zdjęcia na komputerze, cały czas przypominały mi się czasy kiedy byłem posiadaczem prawie takiego samego gleboszuracza. Tym bardziej cieszyłem się na propozycję właściciela - kolegi Toli - że udostępni mi samochód na kilka godzin, tym samym będę mieć okazję poprowadzić to piękne auto!

Miejsce, gdzie miałaby się odbyć sesja, wybrałem dopiero dzień przed zdjęciami. I raczej był to strzał, niż sprawdzona miejscówka. Widziałem je tylko na 2 kadrach w internecie, a kiedy dotarliśmy na miejsce, okazało się być dużo mniejsze niż sobie wyobrażałem. Pogoda też lekko zaskakująca, a właściwie markotna, słońce co chwile wychodziło zza chmur, tylko po to żeby zaraz znowu się za nie schować. Niemniej jednak, zdjęcia i atmosfera udane.


Na sesję pojechał ze mną mój dobry kolega Maciek. Nie wiedziałem, że będę mieć towarzysza aż do kilku godzin przed zdjęciami. Maciek poprosił mnie czy nie sfotografowałbym jego VW Golfa za "jednym zamachem" a przy okazji okazał się bardzo pomocny przy ustawianiu najpierw bmw a potem swojego auta. Zdjęcia białego Golfa IV Maćka wkrótce. Tymczasem zapraszam do oglądania bmw ;)







Jeśli chciałbyś abym wykonał Tobie podobne zdjęcia, skontaktuj się ze mną. Mój telefon to 511520764. Cena sesji motoryzacyjnej zaczyna się już od 100 zł. 

Komentarze