Fotografia motoryzacyjna - Golf IV Maćka

W moim poprzednim poście zapowiedziałem zdjęcia auta Maćka. Przez ostatnie dwa lata, Maciek kilkakrotnie pomagał mi przy zdjęciach, głównie mojego e36. Natomiast ja nigdy wcześniej nie miałem okazji sfotografowania jego samochodu. Powód prozaiczny, poniższy golf to pierwsze auto mojego kolegi, kupione pod koniec zeszłego roku. Pomysł na auto Maciek miał już długo przed zakupem. Jako stały bywalec naszego forum, a zwłaszcza działu "Galeria", upatrzył sobie bmw e36. Tym samym mocno mnie zdziwił, gdy pewnego dnia zobaczyłem na jego profilu zdjęcie białego Golfa! Na szczęście auto nie zostało "zepsute" przez poprzedniego właściciela, a nawet, dzięki kilku modyfikacjom, prezentuje się dość atrakcyjnie. Zapraszam zatem do oglądania. Tym razem spośród ponad 100 kadrów, wybrałem poniższe dziewięć. Życzę miłej wizyty.
























Komentarze

  1. Faktycznie samo auto prezentuje się bardzo fajnie, ale moim zdaniem również dość ważne jest to aby wiedzieć jak najwięcej na temat związany z tym kogo wzywać jak samochód nam się zepsuje. Ja wtedy po prostu dzwonię po pomoc drogową http://www.pomocdrogowa.bialystok.pl/ i jestem zdania, że to rozwiązanie jest jak najbardziej ok.

    OdpowiedzUsuń
  2. Złomowanie mojego starego pojazdu z https://zlomujemy24h.pl/ było niesamowicie łatwe i wygodne. Ich zespół zadbał o wszystko, od wyceny po odbiór samochodu. Jestem pod wrażeniem ich skuteczności i zaangażowania w recykling. Dzięki nim, cały proces był bezstresowy i szybki.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz