Fotografia ślubna - Paulina i Henryk, ślub i wesele.

fotografia ślubna Gdańsk, Trójmiasto, fotograf ślubny




Wszystko odbyło się trochę na wariackich papierach. O ślubie dowiedziałem się dosłownie na kilka dni przed wyznaczoną datą. Z Panem Młodym spotkałem się dwa dni przed weselem. Sama data, 27 grudnia, też wymusiła pewne roszady w moim kalendarzu. Do tego w dzień ślubu, jeszcze przed błogosławieństwem, poproszono mnie abym jednak został dłużej niż jak się umawialiśmy :) Na szczęście później było już tylko lepiej. Do tego znana mi sala, wzorowo współpracująca kapela i rozbawieni goście. Czego chcieć więcej.

Zapraszam do oglądania.























































































































Jeśli jesteście zainteresowani wykonaniem przeze mnie podobnej usługi zapraszam na moją stronę o fotografii ślubnej.

Komentarze