Fotografia ślubna - Asia i Adam. Ślub i wesele w restauracji Orchidea w Chwaszczynie. Jesienny plener nad jeziorem w Bieszkowicach oraz wieczorna sesja na gdyńskim Skwerze Kościuszki i pod Sea Towers.

Ostatnie wesele w tym roku okazało się być jednym z najbardziej udanych z mojej perspektywy jako fotografa. Pogoda znów dopisała co chyba w tym roku można uznać za oczywistą oczywistość. Reportaż tego dnia zacząłem od wizyty w domu Pana Młodego po czym szybko, razem z kamerzystami, pojechaliśmy do Panny Młodej gdzie odbyło się błogosławieństwo. Kościół okazał się być jasny i nie było problemu z poprawną ekspozycją. Zabawa weselna odbyła się w restauracji Orchidea, w dużej, podzielonej na dwie części sali. Kamerzyści zagwarantowali idealne, stałe światło. Nawet porozkładali je podobnie do mojego schematu. Całość dopełniły kolorowe lampy ledowe od zespołu. Wesele pod względem ilości wykonanych zdjęć było wyjątkowe. Wykonałem ponad 2700 kadrów nie licząc usuniętych podczas wstępnej selekcji w przerwach od fotografowania. To efekt dobrze bawiących się gości, jak również fajnie grającego zespołu i dobrego oświetlenia parkietu.




Plener odbył się w połowie października. Mimo tego nawet po godzinie 19 biegałem tylko w samej koszulce. Słońce idealnie oświetliło leśne scenerie nad jeziorem w Bieszkowicach. Później udaliśmy się do Gdyni. Tego dnia pierwszy raz fotografowałem pod Sea Towers. Miejsce dość wyjątkowe pod względem architektury, dające naprawdę spore możliwości. Zrobiło na mnie duże wrażenie. 

Zapraszam do oglądania. Najlepiej przy kawce i ciastku bo to prawie 500 zdjęć :)













































































































































































































































































































































































































































































































http://restauracja-orchidea.com/

Komentarze