Fotografia ślubna - Ewelina i Łukasz. Ślub i wesele Osiek. Plener ślubny Gdańsk.




Do Osieka wybrałem się ze sporym zapasem czasowym. Zdążyłem spokojnie wypić kawkę na balkonie swojego mieszkania a później relaksowałem się pokonując kolejne kilometry autostrady. Miałem dwie godziny czasu aby uchwycić wszystkie najważniejsze momenty podczas przygotowań Pani i Pana Młodego. Było wesoło i owocnie :) Zarówno ślub jak i wesele odbyły się w tej samej miejscowości. Sala weselna okazała się być duża i spokojnie mogłem poustawiać sprzęt oświetleniowy tak aby nie przeszkadzać gościom ale również aby zapewnić mu odpowiednie bezpieczeństwo :) Byłem bardzo zadowolony ze współpracy z zespołem. Podświetlenie sali było naprawdę mocne i kolorowe, co w połączeniu z moimi lampami dało świetne efekty. Efektem są pięknie oświetlone kadry weselne, na pewno najlepsze jakie dotychczas zrobiłem.
Na sesję plenerową Państwo Młodzi przyjechali do nas do Gdańska. Nie mieliśmy dużo czasu. Wybrałem Weterplatte z racji łatwego dostępu do ładnego pasażu, parku oraz plaży.

Zapraszam do oglądania. Sporo bo ponad 200 zdjęć.
























































































































































































































Komentarze