Fotografia okolicznościowa - Komunia Święta Kamila w Kielnie



W minioną Sobotę udałem się do Kielna, gdzie miałem udokumentować pierwsze, pełne uczestnictwo Kamila w Ofierze Mszy Świętej. Jak zawsze, na miejsce przyjechałem kilkadziesiąt minut przed planowaną godziną rozpoczęcia uroczystości. Miałem zostać przedstawiony Mamie oraz rodzicom chrzestnym Kamila, jak i samemu zainteresowanemu, gdyż jedyną osobą, którą znałem był jego Tata. Po 20 minutach, kilku obchodach całego kościoła oraz parkingu lekko spanikowałem, wciąż nie mogąc dostrzec żadnej znajomej twarzy. Po chwili jednak pojawił się tata Kamila. Niestety nie było już czasu na formalności i jak wygląda Kamil dowiedziałem się ze zdjęcia w telefonie :) Dalej było już z górki. Po oficjalnej uroczystości udaliśmy się do Dworku "Oleńka". Obiekt położony nad jeziorem, w otoczeniu parku i lasów, wystarczył na krótką rodzinną sesję. Nieciekawa pogoda nie pozwoliła niestety na wiele.

Zapraszam po więcej...






































































Komentarze