Monika i Michał

Ostatnią sobotę kwietnia spędziłem z aparatem w towarzystwie Moniki i Michała.

Przed południem udałem się do centrum Gdańska, gdzie w jednym z salonów Monika miała umówioną wizytę fryzjerską, a ja w oparach lakieru do włosów i między podmuchami suszarki tworzyłem fotoreportaż z przygotowań ślubnych. Dalsza część przygotowań miała miejsce w mieszkaniu Państwa Młodych w Gdańsku, gdzie obecny był też Świadek, który pomagał Panu Młodemu.


Ślub odbył się w Parafii Rzymskokatolickiej pw. Św. Ojca Pio na Ujeścisku w Gdańsku, a zabawa weselna miała miejsce w Zielonej Bramie w Przywidzu na Kaszubach. To miejsce weselne miałem już okazję poznać mniej więcej rok temu podczas wesela innej pary. Salę bankietowa niewiele się zmieniła, posiada okrągłe stoły, jest duża, o regularnych kształtach, ze znaczny oświetleniem naturalnym. Zabawę weselną urozmaicała obecna na sali fotobudka, ale niestety tym razem nie była to fotobudka, która przyjechała ze mną. :)


































Wszystkich zainteresowanych usługą fotografii ślubnej zapraszam do kontaktu - fotografia ślubna Gdańsk

Komentarze