Fotografia motoryzacyjna - bmw e36 German Style Saku

Korzystając z fajnej pogody i pustego parkingu, z racji świąt wielkanocnych, postanowiłem troszkę poćwiczyć doświetlanie auta lampami błyskowymi. Z racji naprawdę mocnego światła zastanego, przesłonę ustawiłem na prawie max. wartość, dało to ostry cały kadr zdjęcia i pozwoliło zachować detale nieba oraz w miarę doświetlić główny motyw czyli auto. Dodatkowo użyłem 2 lamp błyskowych,ustawionych na maksymalną moc na każdym ze zdjęć. Wierzcie lub nie, ale efekt końcowy zdołałem obejrzeć dopiero w domu. Słońce było tak ostre, że nawet gdy wszedłem do auta obejrzeć wykonane zdjęcia, nie widziałem nic oprócz konturów auta. Tym bardziej byłem zadowolony finałem sesji.













Jeśli chciałbyś lub znasz kogoś kto chciałby abym wykonał wyjątkowe zdjęcia waszych aut, zapraszam do kontaktu ze mną - 511 520 764.

Komentarze