Justyna i Andrzej

Przedostatni weekend maja tego roku spędziłem na Mazurach, a dokładniej w Giżycku. Tym razem towarzyszyłem Justynie i Andrzejowi. Tak się składa, że poznałem tę parę właśnie dzięki pracy jako fotograf ślubny podczas kilku poprzednich wesel, kiedy to oni wspólnie ze mną uwieczniali ten szczególny dzień dla innych par młodych. Teraz przyszła pora na nich. Dodatkowo podczas wyjazdu towarzyszyła mi moja żona z dziećmi. Pogoda bardzo dopisała, było ciepło i bezchmurnie, wprost idealnie zarówno na dzień ślubu, jak i na weekendowy wypoczynek.

Przygotowania ślubne odbyły się w domu Andrzeja w Sterławkach Małych, gdzie rodzice Pana Młodego mają gospodarstwo. Jak się okazało był to jedyny dom w okolicy. Do domu prowadziła piaszczysta droga, a dodatkowo trzeba było minąć bagno i cmentarz. :) Pierwszą część przygotowań zorganizowaliśmy w domu, drugą w pięknym przydomowym ogrodzie. Tam właśnie odbyło się też powitanie Pary Młodej. Następnie udaliśmy się do kościoła w centrum Giżycka. Państwo Młodzi wynajęli na ten dzień pięknego Mercedesa z lat 60., więc jechali do ślubu w wyjątkowo dobrym stylu. Samo wesele odbyło się w ośrodku Gwarek w miejscowości Piękna Góra, oddalonej o jakieś 5 minut jazdy od Giżycka.

Na weselu wszyscy się wspaniale bawili. Na sali weselnej rozstawiony był podświetlany napis LOVE - prezent od kapeli weselnej - który wykorzystałem do tła zdjęć. Z samego wesela zapadły mi w pamięć szczególnie dwie rzeczy. Po pierwsze, pierwszy taniec Pary Młodej - byłem pozytywnie zaskoczony jego wykonaniem, w moich oczach idealnym. Po drugie, Państwo Młodzi, którzy na co dzień zajmują się filmowaniem wesel, przygotowali przepiękne podziękowania dla rodziców w formie filmu. Nie pamiętam, kiedy ostatnio się tak wzruszyłem. Pewnie stało się też tak dlatego, że dobrze znam Andrzeja i Justynę, jako że miałem kilka okazji, aby z nimi współpracować. Wesele należy zdecydowanie do udanych i dobrze przeze mnie wspominanych. Szczególnie, że poza ślubem i weselem znajomych, zebrałem też tego weekendu miłe wspomnienia chwil z rodziną poza domem.













Zapraszam do kontaktu Pary Młode szukające fotografa ślubnego - fotografia ślubna Gdańsk

Komentarze